Významné marketingové setkání směřuje na přírodovědeckou fakultu
O trendech internetového marketingu budou 9. února hovořit v průběhu konference Internet Marketing 2013 přední čeští experti. Do auly přírodovědecké fakulty se chystají necelé dvě stovky účastníků.
„Kapacitu největší dostupné auly na celé univerzitě jsme zaplnili během necelých tří hodin. Zájem o konferenci, která se bude věnovat online propagaci a marketingu je skutečně obrovský. Poptávka převyšovala naší nabídku až trojnásobně,“ řekl Žurnálu za organizátory Jindřich Fáborský z Vědeckotechnického parku.
V Olomouci se tak připravuje prozatím největší konference zaměřená na online propagaci a marketing. Je vyústěním vzdělávacího projektu JsmeMarketing, který se snaží přinášet praktickou výuku internetového marketingu, v současnosti velmi dynamického a rychle rostoucího odvětví.
„Za prvních dvanáct měsíců projektu jsme uspořádali přes patnáct odborných akcí, přednášek a workshopů. Konference Internet Marketing 2013 je první velkou akcí pod hlavičkou JsmeMarketing a Vědeckotechnického parku Univerzity Palackého,“ doplnil Fáborský. Podle něj je zajímavé i téma marketing univerzit. „V případě Univerzity Palackého si vybavuji dvě pozitivní zkušenosti. Tou první je zajímavě a na české poměry nadprůměrně vedený Facebook, druhou pak video o univerzitě, které mi utkvělo v paměti. Je velmi povedené,“ doplnil Fáborský.
Absolvent Nottingham Trent University Jindřich Fáborský zdůraznil, že důvod, proč je o chystané marketingové setkání tak velký zájem, spočívá především ve velmi zajímavých lidech, kteří budou na konferenci přednášet.
„Půjde celkem o osm přednášek a dva workshopy, které povedou Robert Vlach, Adam Zbiejczuk, Jan Tichý, Petra Větrovská či Miroslav Rojek. Tito řečníci totiž pokryjí všechna stěžejní témata současného internetového marketingu: SEO, PPC reklama, Sociální sítě, Google Analytics, Copywriting a další,“ vypočítal Fáborský.
Cílem konference je nabídnout know-how a praktické informace posluchačům z úst zkušených expertů, inspirovat a nabídnout místo, kde se spolu studenti, podnikatelé a zájemci o marketing mohou seznámit.
Pro vkládání komentářů je nutné se přihlásit/zaregistrovat.
Komentáře nevyjadřují stanovisko redakce ani vydavatele. Redakce diskusi nemoderuje, ale vyhrazuje si právo nevhodné komentáře smazat, případně zrušit registraci.