Univerzita lákala slovenské studenty

Stánek Univerzity Palackého pro veletrhy terciálního vzdělávání.
Vizualizace: Virtualis
čtvrtek 24. října 2013, 14:42 - Text: Ondřej Martínek

Nová kampaň Univerzity Palackého zaměřená na absolventy středních škol má za sebou premiéru. Jako první ji zažili studenti třetích a čtvrtých ročníků slovenských středních škol. V říjnu se univerzita představila na veletrhu pomaturitního vzdělávání v Bratislavě a poprvé také v Nitře.

Zástupci pěti fakult vyrazili s novým vizuálem na největší mezinárodní studentský veletrh na Slovensku Akadémia & Vapac, kde se prezentovalo více než dvě stě vzdělávacích institucí.

„Právě v kontextu velkého množství vystavovatelů nás potěšily pozitivní reakce návštěvníků na ztvárnění našeho prezentačního stánku i jeho osazenstvo. Kladné ohlasy přišly dokonce i ze strany konkurenčních vysokých škol,“ uvedl tiskový mluvčí univerzity a vedoucí oddělení komunikace Radek Palaščák.

Více než studium

Za ztvárněním kampaně s mottem Univerzita Palackého – víc než studium… stojí oddělení komunikace. „Chceme tak potenciálním zájemcům vzkázat, že jako univerzita nabízíme víc. Ať už se jedná o zapojení studentů do vědecko-výzkumných projektů, bohaté možnosti studia v zahraničí či organizaci kulturních, společenských a sportovních akcí,“ vysvětlil Palaščák. V Bratislavě se o tom mohlo přesvědčit téměř deset tisíc návštěvníků.

Veletrhy terciárního vzdělávání patří dlouhodobě k účinným nástrojům, jak ovlivňovat rozhodování mladých lidí o jejich dalším směřování. Stánek Univerzity Palackého se tak letos objeví ještě v Brně a počátkem nového roku v Praze. V součtu má univerzita možnost oslovit během čtyř veletrhů více než padesát tisíc mladých lidí.

Studenti za pultem

Novinkou v letošním veletržním kalendáři byl český veletrh Gaudeamus, jehož organizátoři se rozhodli expandovat do slovenské Nitry. První ročník přitáhl více než čtyři tisícovky návštěvníků, kterým se představilo na čtyřicet vysokých škol. Kromě medicíny zde měly zastoupení také všechny fakulty olomoucké univerzity. Netradičně však bez účasti referentek studijních oddělení.

„V Nitře jsme se rozhodli vyzkoušet nový model a vyslali jsme na veletrh pouze studenty jednotlivých fakult proškolené studijními odděleními. Výsledky ankety mezi návštěvníky nás přesvědčily o tom, že šlo o dobrý krok. Více než devadesát pět procent z osmi desítek respondentů totiž považovalo informace podané našimi studenty za zcela kompletní,“ dodala Eva Blažková z oddělení komunikace.

Stejně kladně pak hodnotili slovenští studenti i podobu a náplň informačních materiálů či grafické ztvárnění prezentačního stánku univerzity.


Komentáře

Žádné komentáře

Pro vkládání komentářů je nutné se přihlásit/zaregistrovat.

Komentáře nevyjadřují stanovisko redakce ani vydavatele. Redakce diskusi nemoderuje, ale vyhrazuje si právo nevhodné komentáře smazat, případně zrušit registraci.