Studentská soutěž v marketingu cestovního ruchu
Agentura CzechTourism vyhlásila třetí ročník soutěže o nejlepší bakalářskou a diplomovou práci na téma: Marketing destinací a produkty v cestovním ruchu.
Vítězové v obou kategoriích získají možnost absolvovat týdenní neplacenou stáž na vybraném zahraničním zastoupení agentury CzechTourism a týdenní neplacenou stáž v Institutu turismu České republiky v Praze.
„Hledáme podnětné a inovativní nápady s možným využitím v cestovním ruchu. Rádi bychom podpořili kvalitní lidi v oboru,“ uvedl manažer oddělení marketingového výzkumu Jan Otava.
Do soutěže mohou být přihlášeny jak bakalářské, tak diplomové práce, které studenti obhájí nejpozději během letního semestru 2014. Se souhlasem autora je do soutěže však musí přihlásit vedoucí práce, kteří tak mohou získat víkendový pobyt pro dvě osoby v některé z českých destinací.
Poslední možnost přihlásit práci do soutěže vyprší 30. května. Poté odborná porota vybere pět prací v každé kategorii, které nominuje pro prezentaci ve finále. U každé ze soutěžních prací bude hodnocen inovativní a originální přístup, přínos práce pro konkrétní projekt, podnik či destinaci a praktické uplatnění popsaných principů, návrhů a myšlenek.
Svou roli také sehraje schopnost autora vyhledávat, třídit a analyzovat relevantní informace a pracovat s různými informačními zdroji a také i vazba řešené problematiky na již realizované a zveřejněné výzkumy agentury CzechTourism, Ministerstva pro místní rozvoj České republiky a Koncepci státní politiky cestovního ruchu v ČR na období 2014–2020.
Finále a vyhlášení vítězů se uskuteční na konci června.
Více ZDE.
Pro vkládání komentářů je nutné se přihlásit/zaregistrovat.
Komentáře nevyjadřují stanovisko redakce ani vydavatele. Redakce diskusi nemoderuje, ale vyhrazuje si právo nevhodné komentáře smazat, případně zrušit registraci.