Informační systém EDIS začal plánovat schůzky prostřednictvím aplikace Meeting

Dalibor Schotli. Programátor aplikace Meeting.
Foto: Pavel Konečný
pondělí 9. června 2014, 07:15 - Text: Pavel Konečný

Edukační a informační systém EDIS, který vyvinulo oddělení dalšího vzdělávání, umí nově sjednat pro všechny pracovníky univerzity termíny schůzek. Umožňuje to aplikace Meeting.

„K vývoji aplikace nás nasměroval prorektor Vít Zouhar. Obecně ale víme, že podobný nástroj je potřebný, protože sjednat vhodný termín pro více lidí, je na univerzitě problém,“ řekl Jiří Pospíšil, vedoucí oddělení dalšího vzdělávání a koordinátor projektu Pomezi.

Nová aplikace připomíná známý Doodle, ale je plně včleněna do univerzitního informačního prostředí. „Používat ji může každý, kdo se může přihlásit do univerzitního portálu,“ podotkl Pospíšil.

EDIS Meeting je uživatelsky příjemný. „Návrh schůzky lze vytvořit pouhým výběrem vhodných termínů a jmen z adresáře portálu. Oslovení lidé dostanou pozvání mailem a jedním kliknutím na odkaz se dostanou do EDIS Meetingu, kde zaškrtnou termín, který jim vyhovuje. Jakmile tak učiní, ‚správce schůzky‘ může všem zúčastněným společný termín potvrdit. Data se pak automaticky promítnou do kalendáře EDIS, který lze exportovat kamkoliv do všech kalendářových systémů,“ popsal Pospíšil.

Výhodou aplikace Meeting je to, že obsahuje systémové zázemí se všemi uživateli univerzity, se všemi účty. „Věřím, že tato aplikace ušetří lidem na univerzitě spoustu času a že jde o užitečný nástroj. Vývoj mi trval zhruba jeden měsíc,“ uvedl programátor Dalibor Schotli.

EDIS je nová informační platforma vyvinutá díky projektu Pomezi. I když vznikala původně jako e-learningový portál, je nyní připravena k použití pro celou univerzitu.

Do EDISu se můžete přihlásit ZDE.


Komentáře

Žádné komentáře

Pro vkládání komentářů je nutné se přihlásit/zaregistrovat.

Komentáře nevyjadřují stanovisko redakce ani vydavatele. Redakce diskusi nemoderuje, ale vyhrazuje si právo nevhodné komentáře smazat, případně zrušit registraci.