CzechTourism hledá talentované studenty
Agentura CzechTourism vyhlašuje druhý ročník soutěže o nejlepší bakalářskou a diplomovou práci na téma Marketing destinací a produkty v cestovním ruchu. Zájemci mohou svá díla zasílat do 30. května.
„Cílem soutěže je podpora využití inovačního potenciálu vysokoškolských studentů, hledáme podnětné nápady s potenciálním využitím v cestovním ruchu,“ uvedl manažer oddělení marketingového výzkumu Jan Otava.
Vítězové v obou kategoriích budou moci absolvovat týdenní neplacenou stáž na vybraném zahraničním zastoupení agentury CzechTourism a týdenní neplacenou stáž v Institutu turismu ČR v Praze. Agentura CzechTourism zajistí vítězům ubytování a stravování po dobu zahraniční stáže a dopravu na místo a zpět. Deset finalistů dostane možnost prezentovat svou práci před odborníky z praxe, čímž mohou zvýšit své šance na uplatnění na trhu práce.
Pro vkládání komentářů je nutné se přihlásit/zaregistrovat.
Komentáře nevyjadřují stanovisko redakce ani vydavatele. Redakce diskusi nemoderuje, ale vyhrazuje si právo nevhodné komentáře smazat, případně zrušit registraci.
